Alicia's avontuur

Laatste dagen

Hoi iedereen! daar ben ik dan weer na 4 maanden.

ik ben woensdag in Sydney aangekomen en vlieg maandag vanuit hier naar Nederland weer toe.

Ik heb echt een geweldige tijd gehad in Dirranbandi, en het geen serves hebben daar ben je snel aan gewend.

Er is een hoop te vertellen denk niet dat ik dat allemaal hierop kan zetten, maar zal in het kort wat erneer zetten!

Ik heb bijna alles mee gemaakt het veedrijven en dan de yard werk, het inladen van kleinere kalfjes, schapen scheren, lammarking, campdraft en de polocross.

het was allemaal zo geweldig om te doen/kijken, de schapen waren opzich het makkelijkste omdat die je niet zo snel aanvallen haha bij de koeien was het toch wat lastiger soms, als er een koe was die iets had van jij gaat maar aan de kant dan klom je zo snel mogelijk de yard op zodat ze je niet meer kunnen pletten, achteraf kon ik er altijd wel om lachen gelukkig ben ik ook geen 1 keer geraakt! Maar beide waren erg leuk om te doen.

en dan natuurlijk het aller leukste, het werken met de paarden elke dag reden we in de ochtend en in de middag, deze paarden werden allemaal gebruikt voor de polocross en de campdraft. Ik heb zelfs wat polocross geleerd en ik moet zeggen het is de beste dicipline in de paardensport! Ik hoop later ook dat ik het in Nederland nog een beetje kan doen.

het was altijd erg gezellig in het huis we zaten meer en deels met zijn 4e (Kemp, James zijn zoon, een andere backpaker, en ik dan) met het schapenscheren komen er 2 jongens die de schapen komen scheren en Derrin (helpt Kemp mee wanneer het nodig is)

ik ben echt super blij dat ik naar deze plek ben gegaan ik had dit allemaal niet willen missen, nu ga ik nog een paar dagen rustig aan doen en me voorbereiden om mijn terugkeer op maandag!

En of ik nog terug ga naar Australië is nog de vraag ik zou echt graag willen maar het leven in Nederland gaat ook verder!

Reacties

Reacties

Lisette

Wat geweldig om te lezen dat je het top hebt gehad! ben echt blij voor je.

Hopelijk zien we elkaar in Nederland nog eens!

Liefs mij!

jannie

ben super trots op je dat je dit avontuur bent aangegaan, kan niemand meer van je afpakken deze ervaring. Dikke kus van mij

oma Wollie

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad,en een hele belevenis,vindt je verhaal leuk.wens je een fijne reis naar huis gr oma

Hannie van Ouwerkerk

Fijn om te horen dat je genoten hebt, wat een ervaring. Ik zal je gauw weer zien op de manege! Goede reis terug!

Nikki

Super dat je het hebt gedaan!! echt trots op je en fijn dat je het super leuk hebt gehad en veel nieuwe belevenissenhebt meegemaakt.

We zien elkaar snel weer!

Petra

Ik ben supertrots op je!!
we zien uit naar je terugkeer in het kouwe kikkerlandje hier en naar alle footo's!!

jolanda.

Fijn te lezen dat je weer terug bent in de "bewoonde"wereld.
laat alle belevenissen van het laatste half jaar een uitdaging zijn voor je toekomst. Hoor graag de verhalen als je weer thuis bent, voor nu een goede terug reis geweest.

Thea

fijn om je verhaal te lezen, maar ben ook heel erg nieuwsgierig naar de rest en de foto's. Kom je gauw eens langs om eens bij te kletsen? geniet nog even van je laatste dag daar aan de andere kant en fijne reis terug naar Nederland

Eltjo

Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt en dat je zoveel leuke ervaringen hebt opgedaan Alicia.
Ik wens je een goede terugreis.

Peter en Gerda

Hallo Alicia,
Vandaag, zaterdag 5 november, heeft grote gelijkenis als de dag waarop ik je eerder berichtte, 2 juni. Net als toen sta je weer met één been in de 'nieuwe' wereld en met het andere been weer bijna thuis. Ook nu zal je wel weer een beetje nerveus zijn. Sidney een bruisende stad zal toch anders zijn dan het rustige Dronten. Eén ding is zeker, je zal 'de Koning te Rijk zijn'. Een enorme hoeveelheid reikdom draag je bij je, hetgeen je de afgelopen tijd beleefd en meegemaakt hebt zal in hoofd en hart zitten, een niet te vergeten 'Waltzing Matilda'. Koester het, houd het met beide handen vast, verdedig het in uit alle macht, het vertegenwoordigd, het is 'Jou Vrijheid'!
De zilveren vogel draaid warm, je ticket heb je in de hand, Alcia ik en ook Gerda wensen je een goede vlucht, een fijne thuiskomst, en een heel lang nagenieten.
Groeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active