Alicia's avontuur

Dag 3

Zo vandaag is dag 3 alweer het gaat best snel zo.

Gisteren vroeg mijn huisgenoot of ik mee ging over het strand en naar de stad te gaan, ik had dat ook op de planning staan dus zijn we samen erop uit gegaan. Het strand is niet super ver ik denk zoizo 10 min lopen en dan ben je er. Alleen dat wisten we nog niet dus we zijn op het voetpad gaan lopen, we zijn eerst een fietsenwinkel in gegaan (huiskamergenoot houdt van fietsen) ze hebben niet zulke fieteen als wij hebben de meeste fietsen zijn best lang en hebben een hoge stuur, best wel gave fietsen, daarna zijn we verder gaan lopen richting de tram (met de tram kan je naar school toe) we zijn zelf niet met de tram gegaan we hebben toch de hele dag de tijd en lopen is goed voor je. Dus zijn we naar het strand gelopen dat was echt super mooi de golven kwamen echt super hoog en het water kwam best ver het strand op, wij liepen daar gewoon doorheen op een gegeven moment was mijn broek tot aan mijn knieën nat haha na ongeveer een uurtje lopen waren we eindelijk bij het centrum, toen zijn we een beetje gaan rondlopen van waar is alles waar zit onze school, als laatste zijn we wat gaan eten en terug gegaan.

Vandaag was de eerste school dag we moesten ons om half 9 melden, we zijn lopend naar school gegaan dus hier om half 8 vertrokken, het is best wel lekker om zo wakker en je hebt ook nog een goeie wandeling gedaan eenmaal daar aangekomen moesten we wat formulieren invullen en kregen we een test ik had de test thuis al gedaan, ik moest daarom een verhaal schrijven over waar ik woonde, gelukkig is er niet zoveel over Dronten te vertellen haha dus was ik snel klaar, daarna kreeg je daar een mondeling over die vond ik zelf best redelijk gaan. We hadden daarna een pauze en een rondleiding door het centrum. Na de pauze kregen we te horen op welk niveau we zitten en een rondleiding door de school. Na school ben ik nog heel even een stukje door de stad gaan lopen en dan op terug naar huis lopen langs het strand soms even blijven zitten om te gaan genieten, op het einde nog even gepraat met een man die daar zat was echt super gezellig, Australiërs zijn echt aardige en open mensen!

Morgen de eerste echte dag school heb van 2 uur tot half 6 les, in de ochtend even voor een leuke hoed kijken !

Reacties

Reacties

Petra

Klinkt goed! En lopend naar school, dat is niet zo verkeerd ???? kom je toch nog aan je loopuren!
Een sportieve huisgenoot is dan wel zo gezellig.

Jannie

Gaat dus goed,je begint al lekker te wennen. Blij dat ik je zo kan blijven volgen ????

Jannie

Die vraagtekens was een smiley haha,herkent ie niet

Riette van Beurden

Lopen?? hoezo lopen ? je loopt al te klagen als je door het bos moet naast een paard !! Kan nooit goed zijn dat land....

Alicia

Haha Riette, Australië verrandert veel met je hoor XD komt misschien door de tijdsverschil, ik zal voortaan niet meer klagen :')

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active