Alicia's avontuur

Laatste schooldag

Dat was het dan de laatste schooldag, wat een raar gevoel je hebt eigenlijk het gevoel dat je net begonnen bent en dan mag je alweer de klas verlaten. Ik ga de klas zeker missen en ik wens iedereen geluk en veel goeda toe ik hun verdere opleiding en reizen, en hopelijk zie ik ze nog een keer ergens!

Maar doordat school nu voorbij is gaan we een nieuw avontuur aan morgen ochtend vertrek ik met koffers en al naar Brisbane en daar verblijf ik 5 dagen in het hotel en ga ik lekker een beetje vakantie houden! En dan donderdag gaat het eindelijk beginnen het avontuur waarvoor ik in Australië ben gekomen!!! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bij houden met alles wat ik mee maak en jullie horen over een paar weken weer van me!

Reacties

Reacties

Wollie

Veel genieten en succes

Jannie

In Brisbane is genoeg te beleven. Volgens mij ben ik daar toen naar een sanctuary ofzo geweest,maar dat heb je al gezien met koalas en kangaroos. Mooie winkelstraat,dus ik zeg shoppen!!!!!

Petra

klaar voor het echt avontuur! Nog even op je gemak Brisbane rondkijken en daarna is het afzien in het echte leven!! ;) thumps up, enjoy!!

Eltjo

Hoi Alicia,
Nu is je Engels bijgespijkerd en kan het echte werk beginnen :-).
Eerst nog een paar dagen lekker relaxen in Brisbane.
Geniet ervan en succes met je nieuwe avontuur!

riette

heel veel plezier, geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active